We onderscheiden de realisatie van een webshop in een aantal fasen. Sieronline kan inhaken op elke fase, bij elk project kan een fase wel of niet nodig zijn of worden uitgevoerd door andere partijen. Klik op de fase voor meer informatie.
We brengen eerst in kaart wat de wensen zijn. Denk hierbij aan meertalen , product configurators, verzendmogelijkheden, zakelijke accounts, eventuele koppelingen etc. Op basis hiervan kunnen we een op maat gemaakte offerte maken.
Lees verderWe brengen de productendatabase in kaart en zorgen dat we alle producten op een structurele manier kunnen importeren in de webshop.
lees verderWelke betaalmogelijkheden wil je bieden op je webshop? En met welke betaalproviders werken we samen?
Lees verderNaast alle technische vraagstukken kijken we ook naar de vormgeving van de website. Is het een webshop pur-sang of een experience website met daarbij verkoop van producten?
Lees verderWe brengen in kaart wat we willen vertellen en zoeken hiervoor een tekstschrijver, of je schrijft zelf de teksten. En goede fotografie verkoopt je product! Met onze eigen studio schieten we snel en gemakkelijk de perfecte beelden voor je webshop.
Lees verderZodra de vormgeving akkoord is kan de daadwerkelijke realisatie van de webshop plaats vinden.
Lees verderMet de huidige mobiele apparatuur worden ook de schermen steeds beter en beter. Sinds de komst van Retina houden we steeds vaker rekening met haarscherp beeld op een webshop. De resoluties van deze schermen zijn vaak 4x zo groot, waardoor originele webafbeeldingen wazig worden.
Met een responsive design maken we de webshop geschikt voor zowel desktop als mobiel en tablet gebruik. Alle elementen krijgen op elk device een eigen presentatie. We ontwikkelen altijd mobile-first zodat de mobiele bezoekerservaring net zo optimaal is al een regulier bezoek via een desktop.
De webshop zal gebouwd worden in HTML5. In de code maken we gebruik van nieuwe tags: Hiermee zorgen we voor een succesvolle indexatie van de webshop. Met tags zoals <header>, <footer>, <article>, <section>, <aside>, <nav> etc kunnen we exact sturen wat elk onderdeel in de pagina is om zo focus te leggen op de daadwerkelijke inhoud. Daarnaast kunnen we de webshop uiteindelijk optimaliseren voor een hoge pagescore bij Google.