Met veel enthousiasme presenteren we de recent voltooide website op crest.nl voor onze klant, een project dat onze expertise en toewijding benadrukt. Door onze samenwerking en interactie met de klant hebben we een begrip gekregen van hun branche en doelgroep. Hierdoor hebben we een website kunnen ontwikkelen die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook rekening houdt met de functionele aspecten en de gebruikerservaring. De nieuwe website zal de klant helpen om online beter te presteren en hun concurrentiepositie te versterken.
Veel van onze projecten voeren we samen uit met partners. Om dit project te realiseren werk(t)en we samen met:
Wij creëren op maat gemaakte WordPress websites voor diverse branches. Variërend van eenvoudige one-pagers tot complexe omgevingen met uitgebreide filtermogelijkheden, indrukwekkende product- of dienstpresentaties, handige calculators of meertalige functionaliteit. Onze oplossingen worden ingericht naar uw specifieke behoeften, zodat uw online aanwezigheid uniek is.
Wil je weten wat er zoal komt kijken bij de realisatie van een website? Duik in onze uitgebreide pagina over de realisatie van een website.
Onderstaande speciale technieken zijn toegepast in dit project.
Het aanbieden van meerdere talen op een website opent de deur naar een groter publiek; Het vergroot de toegankelijkheid van de inhoud voor een breder spectrum aan bezoekers. Het spreekt niet alleen internationale bezoekers aan, het maakt de website ook inclusiever voor meertalige gebruikers of gemeenschappen met verschillende taalachtergronden.
Door de inhoud aan te bieden in verschillende talen, versterkt een website de gebruikerservaring, wat resulteert in een grotere betrokkenheid en een positiever beeld van uw bedrijf of dienst.
Sieronline biedt, afhankelijk van de wens, meerdere mogelijkheden aan wat betreft een meertalige website. Dit kan een eenvoudige realtime vertaling zijn met Google Translate of Weglot, maar we kunnen ook de vertalingen aanbrengen in de installatie zelf. Afhankelijk van de taal kunnen bijvoorbeeld producten -of diensten per taal toegevoegd of uitgesloten worden.
Een meertalige aanpak draagt bij aan een verbeterde SEO en vindbaarheid in zoekmachines, waardoor de website groeit in zijn online aanwezigheid. Het implementeren van meerdere talen op een website is daarom niet alleen een slimme zakelijke zet, maar ook een strategie die de gebruikerservaring en de impact van de website aanzienlijk verbetert.
Het gebruik van aparte verzamelingen of secties voor producten, diensten of portfolio-items biedt een gestroomlijnde en geoptimaliseerde gebruikerservaring. Het directe voorbeeld zijn onze eigen showcases op deze website. Door items onder te brengen in afzonderlijke verzamelingen kunnen bezoekers veel makkelijker door de inhoud navigeren zonder door afzonderlijke pagina’s te hoeven navigeren. Deze aanpak maakt de informatie veel toegankelijker, waardoor bezoekers sneller vinden waar ze naar op zoek zijn, wat resulteert in een efficiëntere en aangenamere browse-ervaring.
Daarnaast verbetert het gebruik van aparte verzamelingen de structuur van de website. Elk item in een afzonderlijke verzameling kan op eigen een visueel aantrekkelijke manier worden gepresenteerd, met specifieke details, afbeeldingen of video’s. Dit bevordert niet alleen de esthetiek van de website, maar maakt ook een meer gerichte en effectieve presentatie mogelijk van de unieke kenmerken van elk product of portfolio-item.
Door een overzichtelijke en aantrekkelijke indeling te bouwen zorg je voor een betere ervaring van bezoekers en vergroot je de kans op conversie of interesse.
Wilt u meer weten over hoe we onze expertise voor uw project in kunnen zetten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. We staan klaar om uw vragen te beantwoorden.
Neem contact op